Urbalans...

Som rubriken säger har jag varit urbalans helt.. Hållt allt och alla utan på mig, inte låtit någon få veta hur jag verkligen kände. Det är konstigt hur mycket som kan förstöras på mindre än en sek..
Men nu är jag påväg upp igen, eller inte påväg skulle vilja säga att jag är uppe igen :) vilket är tack vare mina super underbara kompisar, min familj men inte minst sagt mina djur!
Ett tack till er, jag ska gott göra er när ni behöver mig som mest!

Så nu börjar jag blogga igen, varje dag som jag har gjort innan :) vilket jag hoppas att ni ska tycka är bra!
Idag har jag alltid sovmorgon till 12.40, alltså älskar jag torsdag!!
Då det nästa är den enda dagen jag kan vara med kompisar utanför skolan..
Jag tar hand om hästarna innan skolan, sen skjusar mamma mig in till skolan så att jag slipper vara där redan klockan åtta. :)
Idag red jag både Piranda och Azze.
Piranda var ovanligt lugn och fin, så jag hoppade lite. Ett hopp på ett kryss i varje varv, skitfin var hon! Så nu taggar vi julahoppningarna som går den 3dec :)
Azze provade jag att rida på ett annat bett, då han var väldigt stark igår. Han blev mycket bättre på detta bettet jag hade idag då jag fick upp han mer i handen :) jag skrev innan att jag skulle ge honom havre för att han skulle bli lite piggare, jag kan säga att han har blivit jätte positiv till allt nu och har mer energi vilket är bra! :)

Idag skulle jag träffat bästis efter skolan, men hon var sjuk så det får bli en annan dag. Hon har nämligen min bruna converse som jag skulle vilja ha tillbaka ;) glömde dom hos henne i lördags.. Så jag får väl skylla mig själv egentligen.

Nu ska jag och mamma till mina kusiner och lämna kläder till dom, sen får vi se om vi tar någon mat med oss hem eller det blir pasta med bacon (:
Har tänkt att jag ska lägga ut bilderna sen jag red barbacka när jag kommer hem, men lovar inget..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback