Welcome back!

Vi säger Welcome back till internet!! JIPPI
Under tiden det var borta insåg jag hur beroende jag är av internet, vilket inte alls är okej..
Igår red jag Piranda samtidigt som Emma red Dumle och jag kan säga att Piranda var lugnare än vanligt, vilket var jätteskönt! Skritta och trava henne då jag hoppade i tisdagas ju.
Azze red jag sen, och övade på att han skulle lyssna på min skänklar och galoppombyten. Min skänkel lyssnade han väldigt bra på och galoppombytena gick bra från höger till vänster men från vänster till höger var jobbigare.

Idag har jag varit helt ledig från skolan, (a) Slapp engelskan då jag redovisade igår och inte behövde komma idag. Kemin behövde jag inte åka in till då vi bara har eget arbete och kan jobba med det hemifrån :)
Så jag har ridit hästarna idag, båda gick skitfint!!

Nu är mamma påväg hem och ska hämta mig, sen blir det fika med Lia.