Skit, insåg typ precis att det är den förs...

Skit, insåg typ precis att det är den första november idag ;o tiden går fort när man har roligt, :) som sagt var jag på övernattning i källetorp igår till idag, det var väldigt uppskattat av alla vilket är kul! Red hästarna barbacka innan jag åkte dit, kommer bilder sen då min bror var snäll att fota mig :) kom hem vid halv fyra idag, så det var direkt ut till hästarna. Hoppade Piranda idag och hon var hur fin som helst! Synd att jag har uppehåll till julahoppningarna, för jag vill tävla!! (a) Azze skrittade och travade jag i mörkret, haha. Han var lite tveksam först om han verkligen skulle börjar trava, så sött :) när stallet var färdigt åkte vi till farmor och farfar för att äta där, trevligt då jag inte sett dom på ett tag.. :) nu ligger jag och kollar på top gun, helt sjukt vad jag älskar denna filmen!! ;o älskar att man inte riktigt förstår hur dom filmar med flygplanen och allt, ;o hela familjen tycker den är bra så det är väl något med oss, haha ;) vi hörs imorgon! // emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback