Godkväll allesammans! Det har inte hänt nå...

Godkväll allesammans! Det har inte hänt något speciellt idag, mer än att jag skulle varit med lia men då jag inte mådde bra i morse struntade vi i det. Istället när jag började må bättre framåt dagen, gick jag ut och städade i stallet :) jag red båda hästarna idag, piranda skritta och trava jag. Hon var lite spänd och så, men fina steg :) azze hoppade jag idag, han var lite seg idag så vi ska ge han havre och se om han blir piggare :) annars var han hur fin som helst! Hoppade av rätt på alla hinder, rev ett hinder. Han hoppade av perfekt på det så jag tror bara att han inte riktigt kom upp med sina bakben :) efter det har jag bara tagit det lugnt, kollat tv och så :) imorgon blir det hästarna och packa, för på fredag åker vi! Nu ska jag sov, godnatt :) // emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback